Zespół Trenerski

Mgr Ewa Pęczkowska – psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 20 lat zajmuje się problematyką zaburzeń ze spektrum autyzmu. Pracuje w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem Fundacji SYNAPSIS jako diagnosta, terapeuta i trener. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu diagnozy i terapii osób ze spektrum autyzmu, uzyskując m. in. certyfikat uprawniający do stosowania narzędzia ADOS-2. W projekcie „Adaptacja i walidacja PEP-3” zajmowała się przede wszystkim opracowaniem szkoleń i procesem szkolenia osób prowadzących badania walidacyjne. Uczestniczyła także w opracowaniu skryptu dla badających, tj. szczegółowych instrukcji do zadań testowych.

Mgr Katarzyna Płucienniczak – psycholog. Pracuje jako terapeuta i diagnosta osób ze spektrum autyzmu. Doświadczenie w pracy z osobami ze spektrum autyzmu zdobywała m.in. w Fundacji Synapsis i Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu diagnozy i terapii osób ze spektrum autyzmu, m.in. uzyskała certyfikat uprawniający do wykorzystania protokołu ADOS 2 w diagnostyce klinicznej. Jest certyfikowanym superwizorem Wideotreningu Komunikacji (VIT). W projekcie adaptacji PEP-3 prowadziła badania walidacyjne.

Mgr Anna Lenart – psycholog, nauczyciel akademicki. Od ponad 8 lat zawodowo i naukowo zajmuje się tematyką zaburzeń ze spektrum autyzmu. Pracuje jako diagnosta dzieci z niepełnosprawnościami. Uczestniczyła w licznych szkoleniach, kursach oraz konferencjach dotyczących stosowania narzędzi diagnostycznych oraz metod terapii zaburzeń rozwoju u dzieci (m.in. ADOS-2, VB-MAPP, ESDM, M-CHAT R/F). Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli, rodziców i studentów. W projekcie „Adaptacja i walidacja PEP-3” prowadziła badania grupy walidacyjnej. 

Mgr Anna Jaworowska - pedagog specjalny, surdotyflopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, Wydziału Pedagogiki i Psychologii. Od 2007 roku nauczyciel- terapeuta Polskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualna Koło w Giżycku. W 2019 roku utworzyła Pracownię Sensoryczno- Pedagogiczną, gdzie prowadzi m.in. diagnozę rozwoju i funkcjonowania dziecka z wykorzystaniem Profilu Psychoedukacyjnego PEP-3-PL oraz diagnozę i terapię integracji sensorycznej.